Služby pro majitele bytů a rodinných domů
- Zajištění dodatků k nájemním smlouvám v případě změn, prodloužení apod.
- Převody a uzavírání smluv na dodávku služeb (plyn, internet, elektrická energie)
- Komunikace se společenstvím vlastníků jednotek – evidence nájemce, kontrola vyúčtování, úhrada záloh za služby, účast na shromáždění SVJ
- Vyhledání solventního a slušného nájemce včetně referencí a ověření v registru exekucí
- Pravidelná inspekce nemovitosti
- Optimalizace pojištění nemovitosti a zajištění pojistných plnění
- Klientský účet pro evidenci přijatých plateb od nájemce
- Příprava předávacího protokolu o stavu a vybavení bytu
- Převzetí bytové jednotky při ukončení nájemního vztahu
- Vyúčtování záloh nájemce s ohledem na aktuální stav spotřeby
- Archivace veškeré dokumentace
- Evidence technologií a technologických zařízení, jejich revize, pravidelný servis, termíny a jejich platnost
- Zajištění případných oprav po převzetí i v průběhu užívání bytu
- Zajištění rekonstrukce a vybavení bytové jednotky
- Zajištění pravidelného úklidu i údržby zeleně
- Zajištění podkladů a zpracování daňových přiznání (DPPO, DPFO, Daňové přiznání z nemovitých věcí)
- Zajištění právního servisu
- Homestaging
Služby pro společenství vlastníků jednotek (SVJ)
Ekonomická správa
- Vedení účetnictví v souladu se zákonnými požadavky
- Sestavení účetní závěrky včetně zprávy o hospodaření
- Mzdová a personální agenda statutárního orgánu
- Předpisy záloh a vyúčtování služeb včetně stanovení rozúčtovacího klíče
- Evidence a aktualizace vlastníků bytových a nebytových jednotek a garáží
- Kontrola úhrad zálohových plateb včetně upomínek
- Zajištění přípravy a kompletní realizace shromáždění společenství vlastníků jednotek
- Příprava stanov na míru SVJ
- Účast správce na jednání výboru, kontrolní komise, shromáždění SVJ
- Podklady a zpracování daňových přiznání (DPPO, DPFO, Daňové přiznání z nemovitých věcí)
- Aktivní obsluha bankovního účtu klienta, platební příkazy a měsíční výpisy
- Optimalizace pojistných smluv a zajištění pojistných plnění
- Kontrola fakturace a evidence provozních nákladů
- Zajištění služeb advokáta
- Zastoupení u místních úřadů a poskytovatelů služeb
- GDPR
- Úvěry a dotace
- Optimalizace financí (náklady) a zajištění rizik (odpovědnosti, ochrana majetku)
- Zprostředkování výběrového řízení do funkce profesionálního předsedy
Technická správa
- Přehled revizí technických zařízení a jejich zajištění včetně sledování platnosti
- Kontrolní den technika na objektu
- Zajištění drobné údržby a oprav nemovitosti
- Rekonstrukce včetně stavebně technického dozoru
- Zajištění pravidelného úklidu společných prostor
- Zajištění havarijní nonstop linky
- Odečty poměrových měřidel – podklad pro vyúčtování
- Převody a uzavírání smluv na dodávku služeb (plyn, voda, elektrická energie, provoz výtahu, odpad, pojištění)
- Archivace dokumentace související se správou nemovitosti
- Údržba a opravy technických zařízení
- Odborná údržba kotelny, výtahu a VZT či klimatizace strojovny
- Optimalizace technických provozních nákladů
- Údržba zeleně
- Ostraha objektu
- Služby concierge
- Poštovní služby
- Průkaz energetické náročnosti budovy (PENB)
Služby pro majitele bytových domů
Ekonomická správa
- Online evidence přijatého nájmu a záloh včetně vyúčtování služeb nájemcům
- Příprava dodatků – změny nájemní smlouvy, výše nájemného a záloh, zajištění postoupení nájemní smlouvy
- Vedení účetnictví v souladu se zákonnými požadavky
- Sestavení účetní závěrky včetně zprávy o hospodaření
- Mzdová a personální agenda statutárního orgánu
- Předání a převzetí prostor k pronájmu
- Předpisy záloh a vyúčtování služeb
- Zajištění vyúčtování služeb nájemcům
- Aktivní obsluha bankovního účtu klienta, platební příkazy a měsíční výpisy
- Evidence a aktualizace vlastníků bytových a nebytových jednotek a garáží
- Kontrola úhrad zálohových plateb včetně upomínek
- Zajištění služeb advokáta
- Zajištění a organizace valné hromady včetně pozvánek a zápisu z jednání
Technická správa
- Přehled revizí technických zařízení a jejich zajištění včetně sledování platnosti
- Zajištění drobné údržby a oprav nemovitosti
- Zajištění rekonstrukcí včetně stavebně technického dozoru
- Zajištění pravidelného úklidu společných prostor
- Zajištění havarijní nonstop linky
- Zajištění provedení odečtů poměrových měřidel – podklad pro vyúčtování
- Převody a uzavírání smluv na dodávku služeb a médií (plyn, voda, elektrická energie, provoz výtahu, odpad, pojištění)
- Archivace dokumentace související se správou nemovitosti
- Údržba a opravy technických zařízení
- Odborná údržba kotelny, výtahu a VZT či klimatizace strojovny
- Optimalizace technických provozních nákladů
- Údržba zeleně
- Energetický management
- Ostraha objektu
- Služby concierge
- Poštovní služby
- PENB
- CAFM software pro řízení provozu domu
Služby pro developery
Ekonomická správa
- Založení SVJ – prohlášení vlastníka, notářský zápis, stanovy, domovní řád, rozúčtovací klíč služeb, nastavení výše poplatků spojených s užíváním jednotky-Vedení účetnictví v souladu se zákonnými požadavky
- Sestavení účetní závěrky včetně zprávy o hospodaření
- Mzdová a personální agenda statutárního orgánu
- Předpisy záloh a vyúčtování služeb včetně stanovení rozúčtovacího klíče
- Evidence a aktualizace vlastníků bytových a nebytových jednotek a garáží
- Kontrola úhrad zálohových plateb včetně upomínek
- Zajištění přípravy a kompletní realizace shromáždění společenství vlastníků jednotek
- Účast správce na jednání výboru, kontrolní komise, shromáždění SVJ
- Zajišťujeme podklady a zpracování daňových přiznání (DPPO, DPFO, Daňové přiznání z nemovitých věcí)
- Aktivní obsluha bankovního účtu klienta, platební příkazy a měsíční výpisy
- Optimalizace pojistných smluv a zajištění pojistných plnění
- Dotační tituly
- Kontrola fakturace a evidence provozních nákladů
- Zajištění služeb advokáta
- Zastoupení u místních úřadů a poskytovatelů služeb
- GDPR
- Úvěry a dotace
- Optimalizaci financí (náklady) a zajištění rizik (odpovědnosti, ochrana majetku).
- Zprostředkování výběrového řízení do funkce profesionálního předsedy
- Zprostředkování výběrového řízení do funkce profesionálního předsedy
Technická správa
- Commissioning – převzetí technologického celku a uvedení do provozu
- Součinnost s nastavením a zajištěním servisních smluv nutných k bezproblémovému chodu domu
- Vedení a případná aktualizace projektové dokumentace v digitální podobě (pokud byla předána)
- Vedení agendy FM a PM v klientem zvoleném CAFM softwaru
- Přehled revizí technických zařízení a jejich zajištění včetně sledování platnosti
- Kontrolní den technika na objektu
- Zajištění drobné údržby a oprav nemovitosti
- Zajištění výběrového řízení na rekonstrukci včetně stavebně technického dozoru
- Zajištění pravidelného úklidu společných prostor
- Zajištění havarijní nonstop linky
- Odečty poměrových měřidel – podklad pro vyúčtování
- Uzavírání smluv na dodávku služeb (plyn, voda, elektrická energie, provoz výtahu, odpad, pojištění)
- Archivace dokumentace
- Údržba a opravy technických zařízení
- Odborná údržba kotelny, výtahu a VZT či klimatizace strojovny
- Optimalizace technických provozních nákladů
- Údržba zeleně
- Ostraha objektu
- Služby concierge
- Služby prádelny
- Poštovní služby
- Průkaz energetické náročnosti budovy (PENB)
- Car fleet/parking management včetně vytvoření a servisu dobíjecí stanice
PIROGOV & SONS je realitní kancelář, která poskytuje kompletní servis při prodeji, nákupu a pronájmu rezidenčních realit, pozemků developerských projektů, vil a rodinných domů v atraktivních lokalitách Prahy a Pálavy – Mikulov na jižní Moravě. Své služby poskytujeme našim klientům již od roku 2012. Pracujeme výhradně s kvalitními nemovitostmi, rychle, profesionálně, s důrazem na to podstatné. Neustále zlepšujeme naše služby a jsme ti, kteří přichází s funkčními metodami vedoucími ke spokojenému výsledku.